مسابقه انشاءنویسی با عنوان مسافر تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز،به مناسبت رویداد بین المللی تبریز۲۰۱۸ و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مسابقه انشاءنویسی با عنوان مسافر تبریز را در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می نماییم.

دانش آموزان تبریزی با مسابقه «مسافر تبریز» به استقبال گردشگران ۲۰۱۸ می روندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بااشاره به برگزاری مسابقه " مسافر تبریز" اظهار داشت: قرار است به مناسبت رویداد بین المللی تبریز۲۰۱۸ و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مسابقه انشاءنویسی با عنوان مسافر تبریز را در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار نماییم.

 

وی افزود: هدف از این مسابقه تبیین جایگاه تاریخی و هویتی شهر تبریز در حوزه های مختلف و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری جهت ترغیب و تشویق گردشگران داخلی و خارجی و تشویق گردشگران برای سفر به تبریز می باشد و دانش آموزان تبریزی با نوشتن انشایی از دانش آموزان سایر استان ها برای سفر به شهر اولین ها دعوت می کنند.

 

حمیدی ادامه داد: این مسابقه در محورهای "تبریز شهر اولین ها"، " اماکن تاریخی، تفریحی وجاذبه های طبیعی"، "صنایع دستی، فرش و چرم"، "سوغات تبریز"، "تولید، صنعت و تجارت"، "تبریز شهر موزه ها"وغذاهای محلی" می باشد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به شرکت دانش آموزان تمامی مقاطع در این مسابقه اظهار داشت: هر دانش آموز می تواند تنها با یک اثر در مسابقه شرکت کرده و تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۹۶ حداکثر در ۱۰۰۰کلمه متن خود را در قالب ورد به آدرس اینترنتی www.tabriz۲۰۱۸.com ارسال نماید.

 

حمیدی با اشاره به جوایز شرکت کنندگان در این مسابقه نیز گفت: قرار است در دو بخش دانش آموزان برتر و همچنین مدارس کوشا و فعال از شرکت کنندگان برتر مسافر تبریز تجلیل به عمل آید.

 

انتهای پیام/خ

دانش آموزان تبریزی با مسابقه «مسافر تبریز» به استقبال گردشگران ۲۰۱۸ می روند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار