فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم بازگو شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : دستاوردهای انقلاب و نظام باید برای عموم مردم بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان گفت : همه ارگان‌ها، نهادها و نیروها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن‌ هم عمل به منویات مقام معظم رهبری است که اگر به این دستورالعمل به صورت کامل و جامع عمل شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد و هدف گذاری صداوسیما با توجه به هجمه‌های دشمنان نمره خوبی دارد افزود : رویکرد صداوسیما در خصوص اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در شبکه‌های سراسری ستودنی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : برای تقویت آرمان‌های انقلاب و ترویج ارزش‌ها باید نیازسنجی برای افزایش مخاطب صورت گیرد و از جمله اقداماتی که می‌تواند برای مخاطبان صداوسیما جذابیت ایجاد کند، طراحی مسابقاتی است که نظیر آن را در شبکه‌های سراسری شاهد هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: استان سمنان از یک‌طرف به پایتخت سیاسی و از طرف دیگر به پایتخت معنوی کشور وصل است و بر این اساس، سالانه ۷۰ درصد زائران امام رضا (ع) از این مسیر عبور می‌کنند؛ این هم یک ظرفیت و هم یک فرصت خوب برای اثرگذاری در حوزه‌های مختلف بوده و لازم است تا از این ظرفیت بهره‌گیری شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : سیاست‌های کلی سپاه معطوف به نیازمندی‌های مردم مثل اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی است و معتقدیم باید اقدامات انجام شده برای مردم بازگو شود، هر چه انعکاس اقدامات انجام‌شده برای مردم بیشتر باشد، امیدواری مردم نیز ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام / ه

دیدار فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مدیرکل صداوسیمای سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.