معاون آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد;

نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۰۰۰ مدرسه استان سمنان

معاون آموزش‌ و پرورش استان سمنان گفت : زنگ انقلاب در ۱۰۰۰ مدرسه این استان نواخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قاسم شریفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : زنگ انقلاب در بیش از یک هزار و 28 مدرسه استان سمنان به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

وی با بیان اینکه راویان برجسته انقلاب در این ایام به مدارس سراسر استان سمنان اعزام می‌شوند تا صحنه‌های ناب و شنیدنی روزهای انقلاب را برای دانش‌آموزان بازگو کنند افزود : جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که شادی دانش‌آموزان شأن حضرت زهرا (س) را خدشه دارد نکند و حرمت این ایام حفظ شود.

شریفی با بیان اینکه از هم‌اکنون در تمامی مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش استان سمنان کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر تشکیل‌شده است تصریح کرد: فضاسازی و آذین‌بندی مدارس استان و همچنین فضای اداری در اداره آموزش‌وپرورش سراسر استان از مهم وظایف این کمیته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه گل‌باران مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مدارس استان از دیگر برنامه‌های این نهاد است گفت : پخش سرودهای انقلابی و راه‌اندازی نمایشگاه کتاب و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در دستور کار است.

انتهای پیام / ه

زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان نواخته می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.