پیکر مطهر شهید شوهانی در نهاوند تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید احمد شوهانی با حضور مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان نهاوند برگزار شد.

پیکر مطهر شهید شوهانی در نهاوند تشییع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پیکر مطهر شهید «احمد شوهانی» از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم و امنیت صبح امروز با حضور پرشور مردم ولایی این منطقه در شهرستان نهاوند تشییع شد.

این مراسم با حضور پرشور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهید، همرزمان این شهید والامقام، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد.

مردم انقلابی شهرستان نهاوند در آستانه ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر با حضور گسترده خود در این مراسم روحانی و معنوی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب اسلامی قدردانی خود را از مدافعان امنیت و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

همچنین حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز خواند و در ادامه پیکر مطهر شهید «شوهانی» بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهر برزول انتقال یافت.

گفتنی است ، سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» 7 بهمن ماه در درگیری با تیم تروریستی از گروه تکفیری داعش در منطقه غرب کشور به شهادت رسید.

انتهای پیام/خ

تشییع پیکر مطهر شهید شوهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.