قطع برق و آب در برخی از مناطق گیلان

برق ۳ هزار خانوار و آب هزار و ۳۰۰ خانوار گیلانی قطع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: به دلیل بارش برف و پارگی سیم بر اثر شکسته شدن شاخه درختان برق ۳ هزار مشترک گیلانی در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان، رودبار و رشت از دیشب قطع است.

وی افزود: گروه‌های شرکت برق در حال رفع خرابی‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت توزیع برق گیلان در قالب ۱۷۰ اکیپ از روز گذشته به حالت آماده باش هستند اعلام کرد: این گروه‌ها با همه امکانات و تجهیزات از جمله بالابر و جرثقیل آماده رفع هرگونه خرابی برق هستند.

جمشید طالبی گفت: شماره تلفن ۱۲۱ و ۳۳۶۶۵۰۰۰ شرکت توزیع برق آماده پاسخگویی به مشترکان گیلانی است.

محبعلی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز گفت: آب هزار و ۳۰۰ خانوار روستا‌های چهارشم و ملکوت سیاهکل و هزار خانوار روستای جیرنده، کلیشم، شهر بیجار و عمار لو رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه‌های پمپاژ قطع است.

وی با بیان اینکه ۱۶ اکیپ این شرکت در حال خدمات رسانی به مشترکان روستایی هستند افزود: شماره تلفن ۳۳۳۳۹۹۹۹ آماده پاسخگویی به مردم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اینکه سرمای هوا موجب یخ زدگی و شکستگی کنتور‌های آب می‌شود گفت: مشترکان با استفاده از گونی، الیاف، پارچه‌های پشمی، نایلون و کاه کنتور و اتصالات آب آشامیدنی را بپوشانند.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان هم امروز گفت: تا کنون هیچ موردی از قطعی گاز در گیلان ناشی از بارش برف گزارش نشده است.

وی افزود: ۵۶ اکیپ امداد رسانی شرکت گاز و ۱۹۰ گاز بان در گیلان برای گزارش و حل هر گونه مشکل احتمالی مشترکان گاز آماده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد: مرکز پیام امداد شرکت گاز با شماره ۱۹۴ آماده پاسخگویی به مشترکان گاز است.

محسن حسینی سالکده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هم گفت: ۲۰ اکیپ این شرکت آماده خدمات رسانی به شهروندان در زمان بروز مشکل ناشی از بارش برف هستند.

وی افزود: شماره تماس ۱۲۲ آماده هر گونه پاسخگویی به شهروندان است.

 

انتهای پیام/م.ع

بارش برف موجب قطع برق ۳ هزار خانوار و آب هزار و ۳۰۰ خانوار گیلانی  شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.