امروز؛

خروج تدریجی سامانه بارشی

آسمان مهاباد کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است سامانه بارشی امروز به تدریج از منطقه ما خارج میشود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سامانه بارشی امروز به تدریج از منطقه ما خارج شده و آسمان مهاباد کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و مه آلودگی در برخی نقاط  برای بیست و چهار ساعت آینده پیش بینی میشود.

محمد پور ضمن بیان اینکه بیشترین  میزان بارش برف استان نزدیک به 53 میلی متر در شهرستان پیرانشهر  بوده است افزود:بر اساس شاخص های هواشناسی این میزان از لحظه ی شروع بارش تا این لحظه در مهاباد  به  40میلی متر میرسد.

کاهش محسوس دما از امشب

وی ادامه داد: بر اساس نقشه های پیش یابی، از امشب ریزش هوای سرد ازعرض های شمالی به منطقه ی ما وارد میشود که باعث کاهش دمای بین 10 تا 15 درجه ای در برخی از مناطق استان میشود.

دمای فعلی مهاباد به 2 درجه  است و دمای هوا مهاباد در شبانه روز گذشته بین حداقل 5 درجه زیر صفر و حداکثر 3 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

سردترین استگاه کنونی استان چالدران با دمای11درجه زیر صفر و خنک ترین ایستگاه پلدشت با دمای 5 درجه بالای صفر است.

توصیه های هواشناسی برای رانندگان قبل از تردد در مسیرهای کوهستانی

رئیس ادره هواشناسی مهاباد گفت: به علت وزش باد در جادها، کولاک و یخبندان و مه آلودگی پیش بینی شده لذا توصیه میشود مسافران و راننده گان که قصدد تردد در جاده های مواصلاتی دارند حتما به زنجیر چرخ و وسایل مخصوص زمستانی مجهز باشند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.