بارش برف راه ۲۱۰ روستا را در آذربایجان غربی مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تدام بارش برف و مسدود شدن ۲۱۰ راه روستایی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،عبدالحسین علی اکبری گفت:با توجه به تدام بارش ها، امکان افزایش مسدود شدن راه‌های روستایی وجود دارد.

 وی با اشاره به اینکه هم اکنون راه ارتباطی ۱۰۵ روستای ارومیه و ۶۰ روستای سلماس بسته است اظهار کرد: علاوه بر آن ۳۰ روستای شهرستان خوی و ۱۵ روستای چالدران نیز در محاصره برف قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: عملیات بازگشایی مسیر‌های اصلی و فرعی و همچنین راه‌های روستایی با وجود بارش برف ادامه دارد و راهداران مشغول فعالیت در شمال و جنوب استان هستند.

علی اکبری با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های استان، گفت: در حال حاضر بارش در محور‌های مهاباد - بوکان، پیرانشهر - سردشت، ارومیه - نقده، نقده - پیرانشهر، ماکو - بازرگان، ارومیه - سرو، پایانه مرزی تمرچین و شهرستان چالدران ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در محور‌های ارومیه - سلماس، سلماس - خوی، ارومیه - مهاباد، ارومیه - نقده و مهاباد - سردشت نیز در سایه تلاش راهداران، تردد برقرار است.

وی به مسافران توصیه کرد تا از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در مسیر‌های کوهستانی و سخت گذر این استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

 

مسدود شدن راههای ارتباطی روستاها

 

برچسب ها: برف ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.