لزوم جذب اسپانسر توسط هیئت های ورزشی

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌ کل ورزش‌ و‌ جوانان استان کرمان گفت: بودجه هایی که فدراسیون یا وزارت خانه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان می گذارد، اندک است، پس هیئت ها نباید انتظار اعتبارات دولتی را داشته باشند بلکه به فکرجذب اسپانسر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی امروز در جلسه مجمع انتخاباتی رییس هیئت کونگ ‌فو و هنرهای رزمی استان کرمان که با حضور دبیر فدراسیون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و‌ جوانان استان برگزار شد با تأکید بر لزوم درآمدزایی هیئت های ورزشی اظهار داشت: هیئت داری بحث سختی هست، هیئت ها باید بتوانند در قالب جذب اسپانسر و بنگاه های اقتصادی شرایط مالی را برای خود فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: این رشته ی ورزشی که پتانسیل و استعدادهای بسیار خوبی در سطح استان دارد، بتواند به جایگاه اصلی خود در سطح کشور دست یابد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌ کل ورزش‌ و‌ جوانان استان کرمان با اعلام اینکه اداره کل ورزش و جوانان عملکرد هیئت ها را بررسی می کند، پیشنهاد داد: در صورتی که رؤسای هیئت ها به قول های خود عمل نکنند، همین مجمعی که برگزار شد به صورت فوق العاده با هماهنگی فدراسیون، برگزار شود تا فردی که قول های خود را عملی نکرده از سمت خود برداشته شود.

مرادی نظارت بر هیئت های ورزشی و حمایت از ورزشکاران را از وظایف اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان اعلام کرد و افزود: یکی از کارهایی که در راستای حمایت از قهرمانان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام شد، تشکیل ستاد استانی بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتای اندونزی بود که تاکنون 5 جلسه ی آن با حضور استاندار، معاونین، هیئت های ورزشی، قهرمانان رشته های ورزشی، داورزنی و محمدیان معاون ورزش بانوان وزرات انجام و بر این اساس تصمیات خوبی گرفته شده و قول هایی هم داده شده است.

 وی هدف از تشکیل این ستاد را حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزشی عنوان و تصریح کرد: اگر یک قهرمان قصد حضور در رقابت های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا را دارد، نباید هیچ دغدغه ای اعم از مالی، اعزام، برگزاری مسابقات و تجهیزات داشته باشد.

مرادی به دوره قبل بازی‌ های آسیایی اشاره کرد و یادآور شد: دوره قبل در بخش افراد سالم، سه ورزشکار را به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعزام کردیم، اما امسال تلاش شده است تا بتوانیم، ورزشکاران بیشتری را راهی این مسابقات کنیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون در بازی های پارآسیایی 25 نفر شانس حضور دارند که ما احتمال می دهیم 15 نفر بتوانند در این رقابت ها شرکت کنند، گفت: در بحث ورزشکاران و افراد سالم نیز 15 نفرشانس حضور دارند که احتمال می دهیم 5 تا 6 نفر شرکت کنند.

مرادی ابراز امیدورای کرد: با حمایت فدراسیون، ورزش استان کرمان بتواند به چیزی که حقش هست برسد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت کونگ فو استان کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار