برف در کوهستان‌های املش

بین ۱۰ تا ۴۰ سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش بر زمین نشسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش گفت: بارش برف که از عصر روز گذشته در مناطق کوهستانی املش آغاز شده و همچنان ادامه دارد که شدت آن نیمه شب و سحرگاه امروز بوده و میزان آن ۱۰ تا ۴۰ سانتیمتر رسیده است.

وی افزود: ۲ اکیپ از مأموران راهداری در ۲ راهدارخانه مناطق کوهستانی این شهرستان از جمله خصیل دشت و ملکوت از قبل مستقر شده اند که در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات راهداری اقدام به برف روبی و بازگشایی مسیر کنند.

فرماندار املش از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی تا اواسط هفته پرهیز کرده و در صورت عزیمت با خودروی پر از سوخت و مجهز به زنجیر چرخ و وسایل و لوازم مورد نیاز گرمایشی و گرم کننده حرکت کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: یک تیم مجهز و آموزش دیده امداد و نجات هلال احمر شهرستان املش در پایگاه امداد و نجات کوهستان واقع در روستای ییلاقی کجید از بخش رانکوه و یک اکیپ از مأموران امور توزیع برق املش هم در مناطق کوهستانی این شهرستان مستقر شده اند.

وی افزود: اجرا و برگزاری هرگونه برنامه‌های کوهنوردی و کوهپیمایی با مجوز و بدون مجوز قبلی در مناطق کوهستانی این شهرستان حداقل تا اواسط هفته با توجه به شرایط فعلی ممنوع است.

فرماندار شهرستان املش همچنین از شهروندان املشی خواست در مصرف سوخت از جمله گاز شهری و سایر مصارف انرژی، صرفه جویی کنند تا همه در همه جا از این موهبت الهی برخوردار و از آن محروم نشوند.

 

انتهای پیام/ع

 

بارش برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش

برچسب ها: بارش برف ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.