نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی؛

بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است+تصاویر

امام جمعه تبریز گفت :بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است و از اساس قابل مذاکره نیست و همه ادعاها و فشارها در این زمینه هذیان گویی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم  نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی،امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به موضع گیری های برخی مقامات اروپایی در روزهای اخیر و انتشار اخباری در زمینه طراحی تحریم های جدید علیه ایران گفت : دشمنان کشورمان توطئه جدیدی را به بهانه اصلاحات برجام به راه انداخته اند که این موضوع نشانه تمایل سران اروپا به همکاری با آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد :برجام فرصتی است که اروپایی ها خط خود را از آمریکا جدا کنند و بدانند جمهوری اسلامی ایران مخالف ساخت و به کارگیری سلاح کشتار جمعی است ولی در زمینه توانمندی دفاع موشکی خود با کسی مذاکره نمی کند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد : حضور ایران در کشورهایی مانند عراق و سوریه نیز به درخواست خود این کشورها و با هماهنگی دولت های قانونی آنها صورت گرفته و با ماهیت تجاوز آمریکا به برخی کشورها کاملا متفاوت است.

بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است


وی تصریح کرد : نفوذ انقلاب اسلامی ایران در یمن ،بحرین و لبنان موضوع جدیدی نیست و هر چه استکبار جهانی با مردم ایران مقابله کند نفوذ انقلاب اسلامی در دلهای مسلمانان عمیق تر و گسترده تر خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامی داشت دهه فجر گفت: باید ضمن حفظ شأن ایام فاطمیه ، دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم بیان شود.

 بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از خطبه ها به اهمیت حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و آموزش و پرورش باید به دانش آموزان از سنین پایین ماهیت مرتع ، آب ،خاک ،جنگل ،هوا و دریا را آموزش داده و فرهنگ سازی کنند و حفظ حریم محیط زیست باید جزو فرهنگ عمومی محسوب شود.

 

بحث موشکی ، موضوع داخلی کشورمان است
در نماز جمعه امروز از حافظ 14 ساله قرآن کریم مبین قلی زاده تجلیل شد.

 

انتهای  پیام/خ

مذاکره موشکی ، هرگز

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار