حرکت انقلابی رسانه ملی در مقابل فتنه گران

امام جمعه تبریز ،هجمه دشمن به صدا و سیما را، نشانه درستی راه و حرکت انقلابی رسانه ملی در مقابل فتنه گران دانست.

حرکت انقلابی رسانه ملی در مقابل فتنه گرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌ هاشم  نماینده ولی فقیه درتبریز،امروز در خطبه‌های هجمه به صدا و سیما نشانه درستی راه رسانه ملی نماز جمعه تبریز گفت : پس از آشوبهای اخیر قوه قضائیه ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه سازمان صدا و سیما آماج حملات دشمن قرار گرفتند و البته هر چه توطئه استکبار علیه آنها بیشتر باشد درستی راه و هدف این نهادهای انقلابی بیش از پیش مشخص می شود.


وی هدف آمریکا و هم پیمانانش را از افزایش تحریم ها علیه منابع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ، تضعیف نهادهای انقلابی ارزیابی کرد و افزود : در این میان جمعی از نمایندگان مجلس انگلیس خواسته‌اند تا به بهانه سرکوب آشوبگران و ضد انقلاب، سپاه به عنوان یک گروه تروریستی اعلام شود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : مردم ایران راه خود را 40 سال پیش انتخاب کرده اند و در طول این سالها باقدرت و قوت و با نثار عزیزترین دارایی های خود از دستاوردهای انقلاب حفاظت کرده اند.


خطیب نماز جمعه تبریز افزود:اگر چه دشمنان گرد هم آمده اند تا این ملت را بشکنند اما نباید فراموش کنیم تحقق وعده های خداوند متعال قطعی است و در صورت حرکت در مسیر اسلام تمام حیله ها و نقشه های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب خواهد شد.


وی گفت: موج سواری و سوء استفاده دشمنان از اعتراضات به حق مردمی و اعلام مطالبات واقعی نشان داد که بدخواهان کشورمان برای ملت ایران نقش دایه مهربان تر از مادر را بازی می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد : حامیانی که رهبر معظم انقلاب آنها را به سه دسته تقسیم کرده‌ اند طراح، تامین‌ کننده و مجریان آشوب هستند و با یک نگاه به سابقه دشمنان ایران در طول تاریخ می‌توان به نیات پلید آنها پی برد.


امام جمعه تبریز افزود: هر چه ایران در عرصه های مختلف پیشرفت کند دشمنی دشمنان بیشتر می شود و رمز و راز مقابله و پیروزی در شرایط فعلی بصیرت ،ولایتمداری و وحدت آحاد مردم است.


نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسئولان هم گفت : دست اندرکاران اجرایی کشور نیز باید به رفع مشکلات معیشتی و ناهنجاری های فرهنگی و تحقق اقتصاد مقاومتی اهمیت دهند تا زمینه سوءاستفاده استکبار جهانی از بین برود.


خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها بار دیگر از هوشیاری و بصیرت مردم آذربایجان در حوادث اخیر و خویشتن داری هواداران تیم تراکتورسازی قدردانی کرد.


وی خطاب به طرفداران تراکتورسازی گفت : مواظب باشید برای طرفداری از تیم تراکتورسازی به هر شهری می‌روید و یا تیمی به شهرمان می‌آید، ادب و احترام اسلامی رعایت شود و اگر کسی به شما بی‌احترامی کرد با ادبتان آنها را ادب کنید.


همچنین در نماز جمعه امروز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار از بهنام کریمی حافظ 11 ساله کل قرآن تجلیل کردند.

انتهای پیام/خ

هجمه به صدا و سیما نشانه درستی راه رسانه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.