یک شاعر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«همسکوت» به زودی به چاپ دوم می رسد

سعید سکاکی گفت: مجموعه شعر قبلی ام با عنوان «همسکوت» به زودی به چاپ دوم می رسد هم اکنون تنها 50 جلد از این کتاب باقی مانده است.

همسکوت به زودی به چاپ دوم می رسد

سعید سکاکی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب خود در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموعه شعر جدیدی را در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نخواهد داشت. مجموعه شعر قبلی ام با عنوان «همسکوت» به زودی به چاپ دوم می رسد و هم اکنون تنها 50 جلد از این کتاب باقی مانده است.

وی افزود: احتمال دارد چاپ دوم  مجموعه شعر «همسکوت» در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شود.کار انتشار جلد دوم این کتاب را هم انتشارات فصل پنجم برعهده دارد. هم اکنون یک مجموعه داستان نیز آماده دارم که احتمال دارد این مجموعه را برای انتشار به ناشر بسپارم.

این شاعر با اشاره به اینکه مجموعه ترانه ای را هم آماده انتشار دارد، بیان کرد: هم اکنون سعی می کنم همان مجموعه داستانم را سر و سامان دهم و آن را تصحیح کنم تا شایسته انتشار باشد. این روزها ترجیح می دهم بیشتر بخوانم تا اینکه کتاب جدیدی منتشر کنم.

گفتنی است در مجموعه شعر «همسکوت»، اولین مجموعه شعر سعید سکاکی مضامین مختلف شعری دیده می‌شود. از جمله این مضامین اشعار آیینی، عاشقانه و اجتماعی است. کار انتشار این مجموعه شعر را انتشارات «فصل پنجم» برعهده داشت. این اثر 36 غزل را در برمی گیرد. وی در سال 1392 نخستین غزلش را با مطلع «مثل کشتی های در گرداب سرگردان تو / می کِشی یا می کُشی ؟ اِعراب سرگردان تو» سرود که بازخورد های مثبت این غزل و بازنشر مکررش در فضای مجازی و همچنین انتشار آن در ماهنامه صبح نیشابور، به زودی او را به عنوان یک استعداد نوظهور در شعر نیشابور و خراسان معرفی کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار