شرفشاهی خبر داد:

«اختلال کاستی‌های توجه، بیش فعالی در کودکان» منتشر شد

انتشارات تجلی مهر کتاب «اختلال کاستی‌های توجه، بیش فعالی در کودکان» را به قلم ماهرخ فتح الله زاده اقدم منتشر کرد.

کامران شرفشاهی مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص انتشار اثر جدید این انتشاراتی گفت: عنوان جدیدترین کتابی که انتشارات تجلی مهر منتشر کرده، «اختلال کاستی های توجه، بیش فعالی در کودکان» در حوزه علم روانشناسی است. این کتاب را ماهرخ فتح الله زاده اقدم نوشته و در آن به مباحثی در خصوص تاریخچه اخلاق نارسایی و فزون جنبشی می پردازد.

وی افزود: کتاب  «اختلال کاستی‌های توجه، بیش فعالی در کودکان» به موضوعاتی همانند عوامل خطرپذیری ژنتیک، ارتباط تغییرات عصبی در عملکرد، ارزیابی روانشناختی و رفتاری این پدیده، مقیاس درجه بندی رفتار کانرز، داروهای محرک و غیرمحرک، مداخلات رفتاری و  آموزشی، موضوعات تشخیصی مرتبط با فرهنگ، تحقیقات علمی و تربیتی و پژوهش‌های انجام شده در کشور ایران و دیگر کشورهای جهان و موضوعاتی از این دست پرداخته شده است.

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر با اشاره به اینکه این انتشاراتی  همزمان با کتاب «اختلال کاستی های توجه، بیش فعالی در کودکان»، کتاب دیگری را با عنوان «مشق خورشید» منتشر کرده است.

وی درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب «مشق خورشید» کتابت ترجمه خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) است. ترجمه این کتاب را سید جعفر شهیدی انجام داد. مقدمه این کتاب را هم دکتر محمد حسین رجبی دوانی نوشته است. اهمیت کتاب مشق خورشید بیشتر از جنبه خوشنویسی است. 14 بانوی خوشنویس این کتاب را خوشنویسی کرده‌اند.

شرفشاهی ادامه داد: کتاب «مشق خورشید» چاپ بسیار نفیسی دارد و در چهار رنگ با کاغذ گلاسه به چاپ رسیده است. این کتاب برای تمام کسانی که به هنر خوشنویسی علاقه‌مند هستند، اثر بسیار نفیس و ارزنده ای است.

 

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار