مسجد جامعی در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ساختار خراب‌ عامل‌ ریزش‌ پلاسکو شد نه ساختمان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سالروز‌ حادثه‌ ساختمان پلاسکو گفت: پلاسکو ساختمان خرابی نبود و فرو ریختن آن نشان‌ دهنده ساختار خراب است که باید اصلاح شود.

ساختار خراب‌ عامل‌ ریزش‌ پلاسکو شد نه ساختمانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی‌ عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به سالروز‌ حادثه آتش‌سوزی و تخریب‌ ساختمان پلاسکو که منجر به جان باختن تعدادی از آتش‌نشانان شد، اظهار کرد: پلاسکو یک ساختمان خراب نبود و فرو ریختن آن نشان دهنده یک ساختار خراب بود.

وی تصریح کرد: اگر ساختار اصلاح نشود، اینگونه موارد دوباره تکرار خواهد شد.

مسجد جامعی با اشاره به قرار گرفتن پلاسکو در نزدیکی‌ مسجد هدایت، کلیسا‌، مدرسه ژانداک‌ در خانه مشیرالدوله‌ گفت: در خصوص احداث‌ ساختمان جدید پلاسکو‌ باید به این موارد توجه شود‌.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت مهندس بازرگان گفت: پیشنهاد می‌کنم معبر یا مکانی در سطح شهر تهران به نام مرحوم بازرگان نامگذاری‌ شود.

مسجد جامعی همچنین با اشاره به درگذشت یک شهروند در طی‌ تخریب یک ملک خریداری شده از سوی شهرداری منطقه 18 گفت: وقتی‌ حادثه‌ای رخ می‌دهد، اگر‌ مانند‌ پلاسکو یا سانچی‌ دارای اسم و رسمی باشد‌ آن را بزرگ می‌کنیم‌، اما اگر این حادثه‌ برای یک شهروند عادی رخ بدهد دیگر اینگونه نیست و با برچسب‌ زنی به آن موضوع متفاوت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهردار منطقه 18 تهران‌ این سئوال‌ را داریم که چرا در جریان تخریب‌ یک‌ ملک باید یک شهروند‌ جان دهد.

انتهای پیام/

صحبت‌های مسجدجامعی در شورای شهر تهران مورخ یکم بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار