رییس پلیس راه خوزستان؛

رانندگان فقط در موارد ضروری رانندگی کنند

 رییس پلیس راه خوزستان گفت: رانندگان در گردو خاک  تنها در موارد ضروری رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان بیان داشت: با توجه به وقوع گرد و غبار و کاهش محدوده دید، رانندگان هنگام رانندگی حتما چراغ خودرو خود را روشن کنند.

وی افزود: اگر رانندگان احساس کردند که دید جاده به گونه ای است که امکان رانندگی ایمن برای آن ها میسر نیست حتما در مکانی امن توقف کنند تا غلظت گرد و غبار کاهش پیدا کند.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: روز شنبه با وجود پدیده گرد و غبار تا بعدازظهر تصادفی نداشته ایم اما روز گذشته تصادف در جادهای رامهرمز، بهبهان، مسجدسلیمان، و آبادان منجر به فوت 4 نفر شد.

دولشاهی گفت: با وجود گرد و غبار در بسیاری از نقاط خوزستان و بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و ارتفاعات خوزستان هیچ گونه محدودیت ترافیکی نداریم.

وی اظهار کرد: صبح امروز در نقاطی که با پدیده گرد و غبار رو به رو بودند برای تردد تانکرهای سوخت و کامیون ها به دلیل کاهش دید محدودیت داشتیم اما با کاهش غلظت و افزایش دید اجازه تردد صادر شد.

رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: تانکرهای سوخت عراقی هم از یک ساعت پیش به تدریج در جاده های خوزستان در حال تردد هستند.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی گردنه های چری به دلیل بارش برف نیز به اتمام رسید اما رانندگان این مسیر حتما زنجیر چرخ برای خودرو به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

هشدار درباره رانندگی در گرد و غبار

برچسب ها: هواشناسی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.