گردوخاک در پرواز‌های اهواز اخلال ایجاد کرد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهوازگفت: افزایش گرد و خاک و کاهش میدان دید در اهواز، پرواز ورودی شرکت هواپیمایی ایران ایر را که قرار بود ساعت ۸:۳۰ وارد فرودگاه اهواز شود، به فرودگاه مهرآباد بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجید ملایانی، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز بیان داشت: ادامه پدیده گرد و خاک در استان پرواز ورودی شماره 431 شرکت هواپیمایی ایران ایر را که قرار بود ساعت 8:30 وارد فرودگاه اهواز شود، به فرودگاه مهرآباد بازگرداند.

وی افزود: پرواز ورودی تهران-اهواز شماره 2612 شرکت هواپیمایی کارون نیز که قرار بود ساعت 9:10 دقیقه در فرودگاه اهواز بنشیند، به دلیل شرایط ناپایدار جوی اهواز و کاهش میدان دید به فرودگاه مهرآباد برگشت.

میلانی از لغو و تاخیر در 2 پرواز ورودی دیگر خبر داد و گفت: پرواز هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران _ اهواز _ تهران با شماره پرواز 1210 و 1211 لغو و پرواز اصفهان-اهواز شماره 6975 شرکت هواپیمایی کاسپین نیز به دنبال افزایش غلظت ریزگردها در یک ساعت گذشته، با تاخیر مواجه است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز بیان داشت: دو پرواز خروجی اهواز-مشهد به شماره 402 هواپیمایی ایران ایر، اهواز-تهران به شماره 021 هواپیمایی کاسپین نیز برای پرواز، منتظر بهبود شرایط جوی شهر اهواز هستند.

صبح امروز پرواز شماره 7105 و 7106 تهران-آبادان-تهران هواپیمایی کیش که قرار بود ساعت 9:15 در فرودگاه آبادان بر زمین بنشیند، لغو شد.

انتهای پیام/م

اختلال در پروازهای فرودگاه اهواز به دنبال تداوم پدیده ریزگردها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.