رونمایی تندیس فرشته نجات در همدان

تندیس فرشته نجات امروز شنبه همزمان با سی ام دی ماه سالگرد حادثه پلاسکو رونمایی شد.

رونمایی تندیس فرشته نجات در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم مولوی ،رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به یاد و خاطره شهدای آتش نشانان حادثه پلاسکو گفت اعضای شورای شهر همدان توجه جدی به مطالبات و بودجه آتشنشانی دارند و برای سال آینده بودجه مطلوبی برای این سازمان گرفته شده است.

وی در دادامه افزود: از تمامی مسئولان اجرایی استان می خواهیم که تجهیزات مورد نیاز آتشنشانی همدان را مورد توجه قرار دهند چراکه امروزه بالای 15 ساختمان 10 طبقه را در همدان داریم و برای خدمات رسانی در ارتفاع مشکل داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اگر اتفاقی برای ساکنان این ساختمان ها بیافتد، برای خدمات رسانی مشکل خواهیم داشت و انتظار داریم تجهیزات لازم برای خدمات لازم تهیه و تامین شود.

 شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: اگر می خواهیم به بالاترین حد استاندارد در آتشنشانی برسیم باید نسبت به رضایتمندی کارکنان و نیز اختصاص تجهیزات لازم اقدام کنیم.

عباس صوفی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه آتشنشانی کمبود وسایل و تجهیزات داریم، گفت: اما با وجود مشکلات مالی، در ارتباط با آنچه که مربوط به جان آتش نشانان است، اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: توجه جدی به حوزه آتشنشانی در بودجه مالی مدیریت شهری دیده شده است و سعی می کنیم با کمک اعضای شورای اسلامی شهر همدان و استانداری بتوانیم تجهیزات این بخش به ویژه نردبان استاندارد و خودروهای پیشرو را خریداری کنیم.

وی، ساخت ایستگاه آتشنشانی در بازار شهر همدان و ساخت برج آموزشی آتشنشانی را از اقدام های اجرایی برای سال آینده شهرداری همدان برشمرد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان نیز در این مراسم گفت: 908 نفردر 9 ماه نخست امسال تحت عملیات امداد و نجات قرار گرفتند.

محمدرضا بیاناتی اضافه کرد: 2 هزار و 465 عملیات در مجموع در این 9 ماهه ابتدای امسال انجام شد که یکهزار و 252 عملیات در حوزه اطفای حریق بوده است.

وی بیان داشت: در این مدت 75 هزار و 987 مورد آموزش نیز صورت گرفت و 486 ساختمان نیز تاییدیه طرح ایمنی دریافت کردند.

تندیس 'فرشته نجات' به پیشنهاد و طرح محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان و توسط یکی از هنرمندان همدانی ساخته شده است.

انتهای پیام/غ

 تندیس فرشته نجات با یاد وخاطره شهدای حادثه پلاسکو در بلوار ارم همدان رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.