ضرورت ایمن سازی جاده های مواصلاتی استان اردبیل

ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به دلیل پرحادثه‌خیز بودن ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در بازدید از محور اردبیل-سرچم اظهار داشت: محور اردبیل-سرچم به عنوان یکی از پرتردد‌ترین مسیرهای مواصلاتی استان اردبیل بعد از محور اردبیل-آستارا نیازمند تجهیز و تعمیر سیستم روشنایی است که در همین رابطه سیستم روشنایی تونل‌های این مسیر استانداردسازی شد و هم‌اکنون نیز تجهیز و استانداردسازی سیستم روشنایی کل مسیر سرچم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه محور اردبیل- سرچم در کنار محور اردبیل- آستارا پرترددترین محورهای مواصلاتی این استان محسوب می‌شود، افزود: ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به دلیل پرحادثه‌خیز بودن ضرورت دارد که تجهیز و تعمیر این دو جاده مواصلاتی بر دیگر محورهای استان اولویت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تجهیز و ایمن‌سازی محور اردبیل-سرچم از ابتدای امسال به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که تجهیز و استانداردسازی سیستم روشنایی این محور نیز هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

رحمتی با تاکید بر اینکه تجهیز سیستم روشنایی کل محور اردبیل-سرچم به تائید کمیته مکان‌یابی و تخصیص اعتبار مناسب  بستگی دارد، گفت: علاوه بر محور اردبیل-سرچم روشنایی محورهای گرمی، اسالم و گردنه الماس نیز اجرا شده و مابقی در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبارات لازم در محورهای مورد نیاز سیستم روشنایی این محورها تقویت و تجهیز می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پاسگاه‌ها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز اظهار کرد: احداث سه پاسگاه در محورهای سرچم، آستارا و گرمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای مستمر و سریع پروژه‌های مذکور در محورهای مواصلاتی استان را نیازمند تامین اعتبارات لازم و کافی دانست و گفت: در صورت تامین و اختصاص اعتبارات لازم تمامی این پروژه‌ها در اسرع وقت استارت می‌خورد که تجهیز و استانداردسازی سیستم روشنایی کل مسیر محور اردبیل-سرچم در اولویت کاهی راهداری استان اردبیل می‌باشد.

 

انتهای پیام/ع

احداث سه پاسگاه در محورهای سرچم، آستارا و گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.