وزارت خارجه روسیه:

آمریکا به طور مخفیانه گروه‌های مخالف در روسیه را تأمین مالی می‌کند

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، آمریکا را به تأمین مالی مخفیانه گروه‌های مخالف در این کشور با هدف بی‌ثبات کردن روسیه متهم کرد.

آمریکا به طور مخفیانه گروه‌های مخالف در روسیه را تأمین مالی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای، آمریکا را به تأمین مالی مخفیانه گروه های مخالف در این کشور با هدف بی ثبات کردن روسیه متهم کرد. در این بیانیه آمده است: «بر خلاف سفارتخانه های آمریکا که اغلب با انتقال مخفیانه پول به گروه های مختلف مخالف به دنبال بی ثبات سازی شرایط دموکراتیک و با ثبات در کشورهای مختلف هستند، روسیه به چنین اقداماتی دست نمی زند».

وزارت خارجه روسیه همچنین از آمریکا خواست کسانی را که در افشای اطلاعات محرمانه سفارتخانه روسیه در آمریکا و برخی دیگر کشورها دست داشتند، دستگیر و مجازات کند. این اطلاعات شامل تراکنش های مالی و رفت و آمدهای دیپلمات های روس در برخی کشورهاست.

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما از آمریکا می خواهیم رفتار معقولانه ای در پیش بگیرد، مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد و ارتباطات منظم و فشرده ای داشته باشد. انتظار ما این است مقامات آمریکایی در نهایت قوانین ملی کشور خودشان و تعهدات بین المللی را اجرا کنند و بلافاصله انتشار اطلاعات محرمانه روسیه را که بر کارکنان دیپلماتیک آن تاثیر نامطلوب می گذارد متوقف و مسئولان آن را محاکمه کنند».

 

انتهای پیام/

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره حمایت مالی مخفیانه آمریکا از گروه‌های مخالف این کشور

برچسب ها: آمریکا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار