شهردار کرمان خواستارشد؛

تاکید برراه اندازی انجمن توسعه وتعالی کرمان

شهردار کرمان بر ضرورت راه‌اندازی انجمن توسعه و تعالی شهر کرمان تأکید کرد.

تاکید برراه اندازی انجمن توسعه وتعالی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهران عالم‌زاده در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: این انجمن می‌تواند با توجه به تاریخ شفاهی شهر کرمان، سامان‌دهی و منسجم کردن دیدگاه‌های مردم برای انتقال به مسئولان و مراجع تصمیم‌گیری و هم‌چنین نظارت جدی بر مسائل شهری را پیگیری کند.

وی با بیان این‌که پیشبرد سیاست‌های مدیریت شهری، نیازمند یک برنامه‌ی مدون است، تأکید کرد: باید بستر مناسب برای توسعه و آبادانی شهر کرمان فراهم شود و در این راستا جامعه‌ی متخصصان باید حضوری فعال داشته باشند.

شهردار کرمان افزود: پیش‌رفت و توسعه‌ی شهر کرمان، در گرو مدیریت همدل، پرتلاش و پیگیر است.

عالم‌زاده با بیان این‌که ارتباط مردم با شهرداری باید حفظ شود و توسعه پیدا کند تا هر روز شاهد تعامل و مشارکت هرچه بیش‌تر مردم با شهرداری باشیم، عملکرد شهرداران محلات را به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری، مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید به‌تدریج شورای محلات و سرای محلات راه‌اندازی شود تا مسائل و مشکلات شهری در نقاط مختلف شهر مورد پیگیری قرار گیرد.

عالم‌زاده افزود: مردم باید مسائل و مشکلات شهری را جزو مسائل و دغدغه‌های خود بدانند و شهرداری را در زمینه‌ی پیشبرد اهداف و سیاست‌های مدیریت شهری، یاری کنند.

رییس سابق اتاق بازرگانی ایران نیز در این نشست، راه‌اندازی انجمن توسعه و تعالی شهر کرمان را اقدامی ارزشمند دانست که در صورت راه‌اندازی، با توجه به پیشینه‌ای که شهر کرمان دارد، می‌تواند به شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان کمک کند.

محسن جلال‌پور با بیان این‌که رابطه‌ی مردم و شهرداری اصلی‌ترین مسأله در مدیریت شهری است، گفت: می‌توان با تعیین یکی از نقاط شهر کرمان به‌عنوان پایلوت «ارتباط مردمی با شهرداری»، ارتباط تنگاتنگی بین مردم و شهرداری در راستای توسعه و عمران شهری ایجاد کرد.

وی ارتباط و پیوند بین مردم و شهرداری را در راستای توسعه و عمران شهری بسیار ارزشمند دانست و افزود: اگر مردم مشارکت مطلوب و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف شهری ازجمله زیباسازی، معماری و اصول شهرسازی داشته باشند، شاهد پیش‌رفت و توسعه‌ی شهر خواهیم بود.

مهدی ایرانی کرمانی، یکی از فعالان اقتصادی کرمان نیز در این نشست بر توسعه و عمران شهر کرمان تأکید کرد و گفت: در مدیریت شهری باید از نظرات و پیشنهادات متخصصان مربوط استفاده کرد.

انتهای پیام/ح

ضرورت راه اندازی انجمن توسعه شهرکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار