بافت تاریخی کرمان با رونق گردشگری به ثمر می نشیند

شهردار کرمان گفت: بافت تاریخی کرمان با رونق گردشگری به ثمر می‌نشیند.

بافت تاریخی کرمان با رونق گردشگری به ثمر می نشیندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید مهران عالم زاده ، شهردار کرمان در دیدار با رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه در حوزه‌های شهری سودآوری وجود دارد، تصریح کرد: این سودآوری موجب می‌شود برخی برای منافع شخصی، مسیر قانونی را دور بزنند.


وی با بیان اینکه هفت‌باغ علوی را تبلور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با کمک سرمایه‌های مردم می‌دانم، گفت: در ابتدا این پروژه را در حد تخیل می‌دیدیم، اما اکنون بخش زیادی از آن اتفاق افتاده است.


عالم‌زاده هفت‌باغ را یک مجموعه‌ گردشگری دانست و با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی هفت‌باغ نباید فراموش شود، گفت: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه اتفاق بیفتد و در نهایت از آن بهره ببریم.


شهردار کرمان پرداختن به موضوع گردشگری را نیز ضروری دانست و اظهار داشت : بافت تاریخی وقتی به ثمر می‌نشیند که اقتصاد را در آن ببینیم و این اقتصاد با رونق گردشگری اتفاق می‌افتد.


وی افزود: در حوزه‌ سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری باید تعامل شهرداری با اتاق کرمان افزایش یابد تا سرمایه‌گذاران از مسیر اتاق وارد شوند و شرایط برای سرمایه‌گذاری تسهیل شود.


شهردار کرمان به رویکرد فرهنگی شهرداری در دوره‌ جدید هم اشاره کرد و گفت: در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید اقتصاد هنر و فرهنگ نیز دیده شود.


انتهای پیام/س

 

هفت‌باغ علوی تبلور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.