جلسه ملاقات مردمی دی ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

جلسه ملاقات مردمی دی ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز (چهارشنبه) در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

جلسه ملاقات مردمی دی ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این جلسه نیمی از درخواست کنندگان ملاقات، جوانان صاحب ایده و خلاقیت بودند که ایده ها و نوآوری خود را مطرح کردند. سایر موارد نیز در خصوص برخی از مشکلات و درخواست های  متقاضیان بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه در گفت وگو با جوانان صاحب ایده بر لزوم استفاده از ایده هایشان تاکید کرد و گفت: در فرایند استارت آپ ها باید سعی کنید بر اساس اصول و قوانین حرکت کنید تا بتوانید به یک استارت آپ موفق تبدیل شوید.
وی با اشاره به اینکه دولت بنای تصدی گری ندارد، افزود: بسیاری از خدماتی که مورد نیاز مردم است، می تواند توسط استارت آپ ها و جوانان شکل گرفته و علاوه بر اشتغالزایی منجر به خلق ثروت نیز شود.
بنابه این گزارش، جلسات ملاقات مردمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ماهانه برگزار می شود که متقاضیان می توانند برای شرکت در این جلسات از طریق این لینک نسبت به ثبت نام و نوبت گیری اقدام کنند.

انتهای پیام/

ملاقات مردمی با وزیر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار