برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور معاون وزیر صنعت/کرمانشاه از نظر صادراتی وضعیت منحصر به فردی دارد

مراسم روز ملی صادرات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه آغاز به کار کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مراسم روز ملی صادرات با حضور خسرو تاج معاون  وزير صنعت و معدن در امور صادراتی و رئيس كل سازمان توسعه تجارت ايران مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمانشاه آغاز به کار کرد.



 حقیقی رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به وجود پنج مرز در استان کرمانشاه این استان جزء استان های دارای استعداد جهت صادرات کالا به خارج از کشور است.


 آغاز به کار  مراسم روز ملی صادرات با حضور معاون وزیر


 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان به حوادث زلزله استان کرمانشاه وغرق شدن کشتی سانچی و از دست دادن تعدادی از هم وطنان اشاره و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

حقیقی  استان کرمانشاه را دارای پنج بازارچه فعال دانست که به واسطه همجواری با کشورعراق و کردستان این کشور پنجاه درصد از صادرات استان و کشور را انجام می دهد.
برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور معاون وزیر صنعت/کرمانشاه از نظر صادراتی وضعیت منحصر به فردی دارد

وی ارزش صادراتی از این استان را یک میلیارد و چهارصد و سی میلیون دلار اعلام کرد و این رقم را مطلوب ارزیابی نمود و آن را ثمره زحمات و تلاشهای مدیران مرتبط با تجارت استان دانست.

رییس این سازمان ظرفیت بازارچه سومار را در حال حاضر 400 کامیون در روز ارزیابی نمود و تاکید کرد که کرمانشاه از نظر صادراتی وضعیت منحصر به فردی دارد.

حقیقی از سازمان توسعه تجارت درخواست داشت تمهیدات و نظم درستی برای بازارچه ها داشته باشد و بصورت ناگهانی یک بازارچه را نبندد و یا اینکه هزینه تنظیم بازار را بین صادرکنندگان به ویژه در بحث صادرات دام زنده سرشکن نکند و ما را مجبور به ممانعت از صادرات صادرکنندگان به بهانه تنظیم بازار نکند.

 وی گفت: باید یارانه صادرات کماکان جزء اموری است که باید بطور ویژه مورد اهتمام قرار گیرد.

 

 


انتهای پیام/ز

 

تجلیل از صادر کنندگان نمونه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار