مدیر توزیع برق شاهرود خبر داد;

اجرای پروژه کابل کشی شبکه فشار متوسط زمینی در شاهرود

عملیات کابل کشی فشار متوسط زمینی حد فاصل میدان بسیج تا میدان ولایت و خیابان 17 شهریور شاهرود تا پایان امسال اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد یوسفی مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: تامین برق مجتمع 276 واحدی شهرک فدک، نصب پست هوایی شماره چهار روستای طرود، بهینه سازی کلی شبکه فشار ضعیف روستاهای خوریان و کلاته خوان، احداث پست هوایی کوچه بابا علی، ارتباط شبکه 20 کیلوولت حد فاصل شهرک فدک تا زندان، راه اندازی فیدر جدید زائرسرا و رینگ فیدر خانخودی و منابع طبیعی بیارجمند، از دیگر اقدامات پیش بینی شده سه ماهه چهارم این مدیریت است.

وی با اشاره به احداث 9 هزار و 132 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در 9 ماهه سال جاری افزود: 13 هزار و 459 متر شبکه فشار متوسط هوایی در این شهرستان به همت نیروهای عملیاتی این مدیریت برقرار گردیده است.

یوسفی با بیان اینکه 11 ایستگاه هوایی با ظرفیت یک هزار و 95 کیلوولت آمپر به بهره برداری رسیده تصریح کرد:25 هزار و 508 متر شبکه توزیع برق با هدف جلب رضایت مشترکان دایر شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود به احداث شش هزار و 765 متر کابل خودنگهدار در مدت ذکر شده اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ارتقای وضعیت روشنایی معابر سطح شهرستان، 140 دستگاه سرچراغ جدید نصب گردیده است.

وی در ادامه با ابراز این که از آغاز امسال تا زمان حاضر، 555 پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان به انجام رسیده تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها، 33 میلیارد و 198 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام / ه

احداث شش هزار و 765 متر کابل خودنگهدار برق در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار