فتنه‌های دشمنان ادامه دارد/ مردم در صحنه‌های مختلف حضور به‌موقع داشته باشند

فتنه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و مردم باید پشت سر رهبر معظم انقلاب، همواره در صحنه‌های مختلف حضور به‌موقع داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام‌ جمعه شهرستان شاهین‌شهر با بیان این مطلب درباره عبرت‌های فتنه 9 دی دشمنان علیه کشور در شاهین‌شهر اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، فتنه‌های دشمنان را همچون «آب بر روی آتش» خاموش می‌کند.

حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه فتنه سال 88 با حضور به‌موقع مردم و تبعیت آنان از فرمان مقام معظم رهبری مهار شد، مردم اصفهان را پیشرو در حمایت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ولایی اصفهان در هشتم دی ماه سال 88 به خیابان‌های شهر آمدند و علیه فتنه‌گران فریاد انزجار سردادند.

وی پیروزی ملت ایران در برابر دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس را نشانه بابصیرت بودن مردم و عبرت گرفتن آنان از وقایع تلخ تاریخی دوران امامت معصومین(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: نقطه مشترک آن‌همه این شکست‌ها و ناکامی‌ها، «همراهی نکردن» مردم از امام و مقتدای زمان خود بود که مردم بی‌بصیرت آن روز پایه‌گذارش بودند.

 

انتهای پیام/م

 

حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی فتنه‌های دشمن را خاموش می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.