درخشان:حضورم در دبیرکلی ضرورتی نداشت

رئیس فدراسیون جودو گفت: صلاح دیدم با وجود افراد شایسته و با انگیزه تر که از انتخابات کناره گیری کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو درمورد انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد:ما خیلی خوشحال هستیم طبق برنامه ریزی که از پیش انجام شده بود این انتخابات امروز بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

درخشان درباره انصرافش از پست دبیری کمیته ملی المپیک هم ادامه داد: صلاح دیدم با وجود افراد شایسته و با انگیزه تر که از انتخابات کناره گیری کنم.با توجه به دوستانی که کاندید بودند حضور من در این انتخابات زیاد ضروری نبود.

او درباره انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تاکنون فرصتی پیش نیامده بود تا با صالحی امیری همکاری کنم اما افرادی که در وزارت ورزش با او همکاری داشتند حضورش در ورزش را نقطه مثبت می‌دانند و در مجموع می توان گفت حضور امیری یک نقطه عطفی برای ورزش کشورمان محسوب می شود. چون رابطه نزدیکی با دولت دارد، می تواند تعامل بسیار خوبی با دولت برگزار کند. همچنین رابطه بسیار خوبی هم با وزارت نشینان دارد که این نکته می تواند یک امتیاز مثبت برای پیشرفت کارهای کمیته ملی المپیک محسوب شود.

رئیس فدراسیون درباره اینکه پس از این انتخاب باید از سمتش در شهرداری کناره گیری کند گفت:من در این مورد خبری ندارم ولی تا آن جایی که می دانم افراد 2شغله نمی توانند در ورزش فعالیت کنند. او با تمام توان می آید که به سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش کمک کنند تا بتوانند مشکلاتی را که وجود دارد حل کنند. 

او در ادامه درمورد برگزاری انتخابات با سیستم جدید هم گفت:این موضوع کمک می کرد تا نه تنها هیچ مشکلی بوجود نیاید بلکه آرا هم به صورت شفاف و واضح  خوانده شود و حاشیه ایجاد نشود.

رئیس فدراسیون جودو درمورد تداخل ریاست صالحی امیری با بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 گفت:فکر می کنم این کار بسیار سنگین است و به نظرم مقداری دیر شده است و باید کمیته ملی المپیک سریعتر دست به کار شود. معتقدم که در حال حاضر هم خیلی از برنامه ها عقب هستیم و باید سریع عقب ماندگی ها را جبران کنیم تا بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار