لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس پاکستان:

ایران و پاکستان با درایت در مقابل مشکلات مختلف تروریستی ایستادگی کردند

رئیس مجلس با اشاره به رابطه دوستی دیرینه میان ایران و پاکستان، بیان کرد:دو کشور با درایت در مقابل مشکلات مختلف تروریستی ایستادگی کردند.

ایران و پاکستان با درایت در مقابل مشکلات مختلف تروریستی ایستادگی کردندبه گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی امروز (دوشنبه ۲۵ دی ماه) در حاشیه سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشور‌های اسلامی در دیدار با "ایاز صادق" رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: ایران و پاکستان دو کشور همسایه هستند که با مشکلات مختلف تروریستی دست به گریبان بوده اند، اما توانسته‌اند با درایت در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تحرکات آمریکا و اسرائیل در این مدت زیاد شده است و آن‌ها نمی‌خواهند که منطقه به آرامش برسد و همین مسئله باعث می‌شوند که موضع کشور‌های اسلامی در قبال این نوع تحرکات شفاف و محکم باشد.

همچنین در این دیدار رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: پاکستان اهمیت بسیاری برای ایران قائل است و نقش ایران در منطقه را بسیار مهم می‌داند.

وی اظهار کرد: حضور شما در کنفرانس مبارزه با تروریسم که در پاکستان برگزار شد، بسیار مغتنم بود و بدون شما دستیابی به بیانیه صادر شده، کار مشکلی بود.

ایاز صادق خاطرنشان کرد: باید کشور‌های اسلامی با یکدیگر متحد باشند و در مقابل دشمنانشان موضع واحدی بگیرند، زیرا آن‌ها با نفوذ در میان این کشور‌ها به دنبال تفرقه افکنی هستند.

نایب رئیس مجلس پاکستان در ادامه تاکید کرد: پاکستان تمایل به افزایش روابط تجاری و اقتصادی خود را با ایران دارد و برای همین منظور درصدد است، موانع بانکی را از سر راه بردارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اجلاس بتواند کشور‌های مسلمان را در رسیدن به اهدافشان یاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار