شهردار اردبیل؛

طرح جامع شهری اردبیل تدوین می‌شود

شهردار اردبیل گفت: طرح تفصیلی و جامع شهری اردبیل برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه کارگروه کمیته پیشگیری از تخلفات شهری اردبیل که در محل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح تفصیلی و جامع شهری اردبیل برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی در حال تدوین است و در این زمینه نیازمند طرح‌های پاسخگو و مطالعه شده هستیم.

وی افزود: شهرداری نمی‌تواند به صورت سخت‌افزاری با برخی تخلفات شهری برخورد کند و ما معتقدیم با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هر ارگانی وظیفه خاصی دارد و لازم است تمامی دستگاه‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: اگر همه دستگاه‌ها برای یک هدف‌گذاری خاصی تلاش کنند مطمئنا این مسأله به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی در خصوص ساماندهی دستفروشان بیان کرد: شهرداری وظیفه دارد با تمامی مصداق‌های سد معبر در سطح شهر برخورد قانونی انجام دهد.

شهردار اردبیل گفت: ساماندهی دست‌فروشان شناسایی شده، در ایام پایانی سال و پس از آن ادامه خواهد داشت، اما با دست‌فروشانی که از سایر شهرها برای دست‌فروشی به اردبیل مراجعه می‌کنند برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان با اشاره به اضافه شدن هزار دستگاه نیسان وانت برای فروش میوه در سطح شهر تشریح کرد: شهرداری می‌تواند محکم و قانونی با این مسأله برخورد کند اما تبعات این مسأله می‌تواند آسیب‌های عمده‌ای به وجود آورد.

وی اضافه کرد: شهرداری نمی‌تواند از مسؤولیت قانونی خود شانه خالی کند و ما اهتمام داریم این مسائل را با برنامه‌ریزی حل کنیم.

انتهای پیام/ح

ساماندهی دستفروشان شناسایی شده در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار