اردبیل؛

بازارچه نوروزی در اردبیل راه اندازی می شود

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از راه اندازی بازارچه نوروزی در شهر اردبیل به مناسبت عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع در جلسه هماهنگی راه‌اندازی بازارچه نوروزی در اردبیل که با حضور نماینده دادستان اردبیل در مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس پلیس راهور شهرستان، رئیس اتاق اصناف، نماینده اداره تعاون، معاون جهاد کشاورزی و مسوول اجرائیات شهرداری اردبیل برگزار شد افزود: کلیات تشکیل بازارچه نوروزی اردبیل در شورای تامین این شهرستان به تصویب رسیده است.

وی همچنین گفت: محل برگزاری بازارچه نوروزی از ابتدای میدان جدیدالاحداث واقع در تقاطع بزرگراه ولایت(شوراسنتر) یا عطایی تا ابتدای شهرک نادری تعیین شده است.

وی افزود: تصمیم بر این شد تا فعالیت بازارچه نوروزی با حدود ۶۰۰ غرفه از ۱۳ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ اسفند برای عموم شهروندان اردبیل دایر می باشد.

در این جلسه همچنین در ارتباط با تامین امنیت اجتماعی و ترافیکی و تعبیه سیستم روشنایی و همچنین نحوه تنظیمات قراردادهای واگذاری غرفه ها تصمیماتی اتخاذ شد، که بر اساس این تصمیمات تلاش می شود تا دست فروشان واقعی تفکیک شده و غرفه‌های مورد نظر به دست فروشان واقعی سپرده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.