آغاز عملیات اجرایی راه راین ، گلزار

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته از بخش راین، با توجه به تصویب اعتبار، راه صاحب‌آباد راین به گلزار به‌زودی آغاز عملیات اجریی آن آغاز می‌شود.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدمهدی زاهدی ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به برگزاری جلسه با مدیرکل راه و شهرسازی، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر راین گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته از بخش راین، با توجه به تصویب اعتبار، راه صاحب‌آباد راین به گلزار به‌زودی آغاز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


وی از پیگیری تامین اعتبار آسفالت روستاهای قصر، فلنج و تاخیج راین و ارتباط آنها به روستای تهرود بم خبر داد و افزود: مقرر شد بر اساس کد بودجه‌ای آن در سال ۹۷ برای انجام عملیات عمرانی آن درخواست بودجه و آغاز کار شود.


زاهدی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه شهرداری تعدادی زمین در سال‌های گذشته به شهروندان راینی واگذار کرده اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌اند سند رسمی دریافت کنند که مقرر شد بر اساس قرارداد واگذاری 10 درصد تفکیکی فی مابین مسکن و شهرداری اقدام لازم پیرامون شهرداری صورت پذیرد.


وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد، مسکن و شهرسازی با همکاری شهرداری راین نسبت به واگذاری و انتقال سند به ساکنان منازل بافت فرسوده شهر در راستای مقاوم‌سازی اقدام کند.


وی گفت: از آنجا که بعضی از خانه‌های ساخته شده در شهر راین با قدمت بیش از ۵۰ سال در بافت مجاور آموزش و پرورش به عنوان زمین ملی ثبت شده‌اند و نمی‌شود روی آن پروانه صادر و مقاوم‌سازی کرد، بنا شد مسکن و شهرسازی با همکاری شهرداری راین نسبت به واگذاری و انتقال سند به ساکنان بر اساس ۲۵۰ متر مربع زمین با قیمت منطقه‌ای و مازاد بر آن با قیمت کارشناسی وجه از متقاضیان دریافت و سند به نام آنان صادر شود.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان حواله قیر برای کمک به شهرداری راین به‌منظور آسفالت معابر شهر و شهرک‌ها در اختیار شهرداری قرار دهد.
انتهای پیام/ی

حواله قیر برای آسفالت معابر راین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار