۲۲ پروانه بهره برداری صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال جاری ۲۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با حجم سرمایه گذاری افزون بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده اظهار داشت: پروانه‌های بهره برداری صادر شده در زمینه محصولات غذایی، آشامیدنی، ساخت منسوجات، کاغذ و محصولات کاغذی، محصولات شیمیایی، کانی غیرفلزی، استخراج معادن، پوشاک، بازیافت و سایر فعالیت‌های خدمات مهندسی است.
وی افزود: پروانه‌های بهره برداری بر اساس تقاضا در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با اجرای این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال ۴۸۳ نفر در استان فراهم می می‌شود.
در چهار سال گذشته 21 هزار و 805 پروانه بهره برداری صنعتی با حجم سرمایه گذاری یک میلیون و 321 هزار و 862 میلیارد ریال و 829 هزار و 758 فرصت شغلی در سطح کشور صادر شده است.
دیودیده با اشاره به ضرورت تلاش در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در صورت حمایت از تولید داخلی و تأمین تسهیلات مورد نیاز کسب و کار صنعتی دستیابی به اهداف ترسیم شده شعار سال امکان پذیر خواهد شد.
تمام سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری صادره صنعتی استان در کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب پنج هزار و 723 میلیارد ریال بوده که از سه هزار و 343 میلیارد ریال آن در دولت یازدهم بوده است.
هم اینک 444 طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر 270 هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست.
256 طرح از این تعداد با میزان سرمایه‌گذاری افزون بر یک هزار و 800 میلیارد ریال آنها مربوط به طرح‌های صنعتی کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی است.
بیش از 650 واحد صنعتی در این استان وجود دارد که از این تعداد 130 واحد راکد است.
وی تصریح کرد: هشت هزار و 500 نفر در طرح‌های صنعتی فعال کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار هستند.
در دولت تدبیر و امید بیش از 125 طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی در مناطق مختلف استان با کمک تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگشتند.

انتهای پیام/غ

 اشتغال 483 نفر در طرح های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.