ناتوانی صنعت و تجارت کهگیلویه‌ و بویراحمد از نظارت بر بازار یاسوج

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در صورت عاجز بودن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نظارت بر بازار یاسوج این فرمانداری آمادگی انجام این مهم را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شاهرخ کناری در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرمانداری شهرستان بویراحمد همچون سنوات گذشته آمادگی کامل در زمینه نظارت بر بازار یاسوج را دارد.

وی خواستار نظارت بر بانوایی‌های سطح شهر یاسوج به طور مستمر و روزانه شد و افزود: قیمت‌های لجام گسیخته و عرضه نان با کیفیت پایین در یاسوج سبب نگرانی مردم شده که انتظار می‌رود در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان فرماندار بویراحمد گفت: مانده‌ایم این سخن نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با چه هدفی بیان شده و در مجموع مفهوم آن را نمی‌دانم.

داریوش دیودیده افزود: در زمینه ارتقای کیفیت نان در شهرها و روستاهای مختلف این استان برنامه‌های از جمله برگزاری کلاسهای آموزشی و اعزام به سایر شهرهای ایران و بررسی فعالیت نانوایان از نزدیک در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کمیت نانوایی‌ها در استان قابل حل است، بیان کرد: 99 درصد میوه مورد نیاز یاسوج از میدان میوه و تره بار شیراز مرکز استان فارس تامین می‌شود در حالی میدان میوه و تره بار بعد از گذشت 15 سال از احداث ساختمان تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است.

انتهای پیام/غ

 نبود نظارت بر بازار در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ دی ۱۳۹۶
تورابه خدا قیمت انواع میوه رادرشهرستان چرام باجای جای استان مقایسه وبررسی کنید ببینید میوه فروش های سطح شهرچرام چه بلایی برسرمردم می آورند.