اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی استان فارس با تقدیم ۱۸۸ شهید گرانقدر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

وی بیان کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در فارس برگزار می‌شود و این برنامه‌ها در روز ۱۲ بهمن ماه با تجدید میثاق مردم و مسئولین با شهدای معزز در گلزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز آغاز می‌شود.

محمدی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان نموده که نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب، تعویض قبور مطهر شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شاهد و ایثارگر، برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام پیام آوران ایثار به مراکز علمی و اموزشی و اردو‌های زیارتی ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بخشی از این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی و امور آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: رونمایی از مقبره سردار شهید عبدالله اسکندری، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب ادبیات اسارت و مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهدا است.
انتهای پیام/ر

اعلام برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.