درخشش اثر هنرمندان معلول کرمانشاهی در جشنواره تئاتر

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: نمایش ساعت پنج شد بابا اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی موفق به كسب جوائز متعدد در بخش های مختلف شد.

درخشش اثر هنرمندان  معلول کرمانشاهی در جشنواره تئاتردرند  رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه    در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: نمایش "ساعت پنج شد بابا" اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی با حضور موفق خود در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس به میزبانی كرمانشاه موفق به كسب جوائز متعدد در بخش های بازیگری، نویسندگی، كارگردانی، طراحی صحنه و طراحی لباس شد.

وی ادامه داد:این نمایش از سوی سازمان بهزیستی كشور برای برگزاری تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر كشور انتخاب شد و هم اكنون برای اجرای این برنامه در گام اول به استان بوشهر دعوت شده است تا به عنوان مهمان در چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان بوشهر حضور یابد.

درند افزود: برگزاری تورهای نمایشی برای آثار نمایشی با كیفیت در حوزه تئاتو معلولان گام مثبتی است كه به پویایی این بخش از هنرهای نمایشی می انجامد كه معرفی بیشتر،ثمربخشی و هدفمندی فعالیت معلولان از آثار برپایی این برنامه هاست.

وی ادامه داد: در نمایش  ساعت پنج شد بابا هنرمندان معلول با معلولیت سندرم داون و جسمی_ذهنی به ایفای نقش و هنرنمایی می پردازند.

درند گفت:بازیگران این نمایش شنو قادری، مرتضی محبوبی و یوسف میرزایی است به نویسندگی حسین فضل الهی است و طراحی صحنه، لباس و كارگردانی این نمایش نیز بر عهده گلنار اكبری است، طراح پوستر و بروشور سید محمد مساوات، نوازنده كمانچه مسعود یعقوبی و مدیر صحنه شهلا حاتمی در این نمایش همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ز

 

نمایش ساعت پنج شد بابا اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.