زیرزمین راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه از راهیابی نمایش "زیرزمین" به سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

زیرزمین راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  محمدرضا درند رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه با اشاره به راهیابی تئاتر کرمانشاه به جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای هشتمین سال پیاپی، گفت: امسال نمایش "زیرزمین" توانست به عنوان نماینده کرمانشاه به سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یابد.

وی با بیان اینکه این نمایش موضوعی اجتماعی داشته و یکی از آسیب‌های اجتماعی سطح جامعه را تشریح می‌کند، گفت: نویسندگی این نمایش را «آرش عباسی» برعهده داشته و «بیژن مرادی» آن را کارگردانی کرده است.

وی یادآور شد: نمایش «زیرزمین» به همراه 56 اثر دیگر به عنوان برگزیده جشنواره تئاتر استان‌ها به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند که از این تعداد در نهایت 20 اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شد.

درند نمایش «زیرزمین» را کاری از گروه تئاتر «بازی» عنوان و بیان کرد: گروه تئاتر «بازی» از سال 1389 تاکنون حضور مستمری در جشنواره تئاتر فجر داشته است.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، هشتمین سال حضور مستمر تئاتر کرمانشاه در جشنواره بین المللی فجر را نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای تئاتر استان عنوان کرد.

سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر 28 دی تا 12 بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

نمایش  زیر زمین اثر راهیافته به جشنواره فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار