درجهت رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی؛

حمایت از۴۳ واحد کارگری لرستان

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی لرستان ازبررسی وحمایت تعداد ۴۳واحد کارگری درکمیته استانی حمایت ازواحد‌های مشکل‌دار لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهم‌ترین رسالت این اداره کل شناسایی به‌موقع مشکلات واحد‌های کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحدهاست.

وی افزود: در این راستا در نه‌ماهه سال جاری ۱۹ جلسه کمیته استانی حمایت از واحد‌های مشکل‌دار تشکیل و بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در استان تثبیت‌شده است.

وی به احصای واحد‌های نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تأکید کرد: بایستی با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحد‌ها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط‌زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مسائل این واحد‌ها عنوان کرده که در نه‌ماهه سال ۹۶ انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/م

۴۳ واحد کارگری لرستان حمایت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.