بلاتکلیفی پروژه ۵ میلیارد تومانی میدان ورزش قوچان

فرماندار قوچان گفت: پروژه تعریض میدان ورزش از شهریورماه سال جاری شروع شد و تا امروز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا قامتی گفت:پروژه تعریض میدان ورزش از شهریورماه سال جاری شروع شد و از سوی پیمانکار قول داده شد که طی سه ماه کاری پروژه تحویل داده شود و تا امروز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به دلیل برودت هوا حدود دو هفته است که طرح متوقف شده و به محض اینکه شرایط جوی اجازه دهد پروژه فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی شهرستان قوچان به عنوان ویترین شهری مستلزم تغییراتی در جهت توسعه اقتصاد شهری بود، گفت: بر این اساس از معاونت امورعمرانی وقت استان خراسان رضوی تقاضا کردیم تا به قوچان بیایند و در آن سفر با طرح تفضیلی مبادی ورودی و خروجی قوچان به طول ۱۳ کیلومتر، در جهت تجاری سازی و گسترش تعریض جاده‌های موجود موافقت شد.

فرماندار قوچان با اشاره به اینکه پروژه از میدان آزادی تا پلیس راه یک پروژه تقریبا شش کیلومتری است افزود: آزاد سازی و تسهیل حریم در ضلع جنوبی به عنوان بزرگترین کار در این پروژه انجام شده و بر مبنای آن تسهیل حریم در سال ۹۵ بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان برای اجرای پروژه هزینه شد.

قامتی با بیان اینکه میدان در سال ۹۶ حدود ۷۰ سانت نسبت به قبل بالاتر می‌آید تصریح کرد: تصادفاتی که درگذشته در این مسیر انجام می‌شد به این دلیل بود که یک ارتفاع ۱۲۰ سانتی در ورودی داشتیم و میدان در گودی و در شیب معکوس قرار داشت که خوشبختانه امروز این مشکل برطرف شده است.

وی گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار پروژه از محل اوراق مشارکتی است که بخشی از این اعتبار تزریق شده و بخش دیگر را باید پیگیر باشیم تا تزریق شود.

انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.