دادستان بردسیر؛

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در بردسیر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد .

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در بردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد امین نخعی دادستان بردسیر گفت:در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ کیلوگرم هروئین در بردسیر کشف گردیده که نشانگر افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات در این حوزه است.

دادستان بردسیر از تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و هشدار داد:منازلی که محل توزیع مواد مخدر قرار داده شده باشند به نفع دولت ضبط خواهند شد.

وی درخصوص مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر بیان کرد:باتقویت ایست وبازرسی‌ها موفق شده ایم ۸۰ درصد در سال جاری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان افزایش یابد.

این مقام قضائی همچنین اعلام کرد:شامگاه گذشته ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از داخل یک دستگاه خودروی عبوری سمند کشف و یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

نخعی ادامه داد:قاچاقچیان قصد انتقال این محموله هروئین از مرز‌های شرقی کشور به استان اصفهان را داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند

انتهای پیام/ح

افزایش کشف مواد مخدر در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار