اولین نمایشگاه هنر‌های تجسمی در ارومیه دایر شد

موسس آموزشگاه هنری ترنج گفت:در اولین نمایشگاه آموزشگاه هنری ترنج بیش از ۵۰ اثر در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش گذاشته شده است.

الهام میلانی موسس آموزشگاه هنری ترنج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛درباره برگزاری اولین نمایشگاه هنر‌های تجسمی در ارومیه گفت: این نمایشگاه متشکل از ۵۰ اثر در دو بخش کودک و نوجوان برگزار می‌شود که حاصل تلاش یک ساله کودکان و نوجوانان فعال آموزشگاه ترنج است.

میلانی با اشاره به مخاطبان اصلی این نمایشگاه گفت: مخاطبان اصلی این نمایشگاه کودکان و نوجوانان هستند. این نمایشگاه در دو رده سنی کودکان ۵- ۱۲ سال و نوجوانان ۱۲- ۱۸ سال برگزار می‌شود.

وی درباره با اشاره به ارتباط کودکان با تکنولوژی و تاثیر آن در نقاشی‌های آن‌ها گفت: با توجه به این که کودکان امروزی با تکنولوژی ارتباط خوبی دارند از طرفی نیز ذهن‌های آن‌ها بسیار باهوش‌تر و آماده‌تر از دهه‌های گذشته می‌باشد، در نتیجه شیوه‌های آموزش هنر‌های تجسمی نیز با روش سنتی پاسخگو نبوده و می‌بایست با متد‌های جدید و متناسب با کودکان امروزی آموزش داده شود.

اولین نمایشگاه هنر‌های تجسمی آموزشگاه هنری ترنج از ۲۰ دی ماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه هروزه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ن. م

برپایی اولین نمایشگاه آثار تجسمی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.