خسارت ۴میلیاردریالی به اموال عمومی وخصوصی

فرمانداردلفان گفت:طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شدکه بیش از ۴میلیاردریال به اموال عمومی وخصوصی به دست اغتشاشگران خسارت واردشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی فرماندار دلفان  اظهارداشت: متاسفانه در اوایل هفته گذشته تعداد اندکی از افراد نا‌ آگاه و جاهل که شعار‌های غیرمعیشتی نیز زمزمه می‌کردند در شهر نورآباد اقدام به حرکات ناشایست و تخریب اموال عمومی و خصوصی کردند.

وی تصریح کرد: این افراد پس از تخریب اموال عمومی و شخصی به فرمانداری، دفتر امام جمعه حمله کردند، اما با تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی پس از یک ساعت این افراد متواری شدند.

طولابی همکاری نیروی‌های انتظامی و امنیتی را در ایجاد آرامش برای مردم دلفان بسیار مناسب دانست و گفت: هر کدام از نیرو‌ها به خوبی به وظایف خود عمل کردند که این رفتار آن‌ها قابل تقدیر است.

فرماندار دلفان با بیان اینکه افراد هدایت‌کننده این حرکت غیر بومی و در خارج از استان بودند، بیان داشت: لیدر‌های اصلی اغتشاش‌گران توسط عوامل انتظامی و امنیتی بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند که قطعاً طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: لیدر‌های اصلی اغتشاش‌گران توسط عوامل انتظامی و امنیتی بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند که قطعاً طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

طولابی به حماسه بزرگ مردم دلفان در ۱۳ دی اشاره کرد و افزود: مردم با همدلی و همبستگی در این راهپیمایی عظیم و کم نظیر به دشمنان کشور خود اعلام کردند که با هوشیاری و بصیرت کامل در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/م

اغتشاشگران در دلفان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باید عاملان این خسارات مجازات شوند
آخرین اخبار