تولیت آستان قدس رضوی:

خانواده شهدا سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خانواده، فرزندان و نسل شهدا سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی و پرچمدار انقلاب و ارزش‌های شهید و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی  در دیدار با خانواده سردار شهید حبیب لک زایی در زابل  اظهار داشت: خانواده شهدا پرچم بر افراشته در این منطقه هستند و با نگاه به این پرچم اهداف، مقصد و پیام شهدا در ذهن‌ها تداعی می‌شود.

رئیسی  افزود: بر افراشتگی پرچم شهدا تنها در منزل شهید نیست بلکه نماد این پرچم فرزندان و نسل این عزیزان هستند که با حضور آنان باید افراد متخلف جرات تخلف را نداشته باشند.

وی تاکید کرد: حضور خانواده شهدا به افرادی که می‌خواهند به انقلاب دلدادگی پیدا کنند امید می‌دهد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خانواده شهدا امید دهنده به نیرو‌های ارزشی و مایوس کننده نیرو‌های ضد ارزشی هستند و کرامت آنان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا و همه نیرو‌های ارزشی توجه دارند و این سرمایه ارزشمند است.

سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ۲۵ مهر سال ۱۳۹۱ همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل ۲۴ سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ در حالی که بیش از ۶۰ ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش پیوست.

تولیت آستان قدس رضوی امروز/سه شنبه/ با حضور در منطقه سیستان در یادواره شهدا منطقه و سالگرد سردار سرلشگر قاسم میرحسینی و نشست فعالان و نخبگان فرهنگی شرکت و با خانواده سردار شهید حبیب لک زایی و شهید پیغان دیدار کرد.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، نیمروز و هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

دیدار تولیت آستان قدس رضوی  با خانواده شهید حبیب لک زایی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار