توسعه ناعادلانه امکانات دلیل توسعه نیافتگی سنندج است

عضو شورای شهر سنندج گفت: توسعه ناعادلانه امکانات، بودجه و بحران‌های مدیریتی شهری را از دلایل عدم توسعه‌نیافتگی شهر سنندج عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سیدغریب سجادی عضو شورای شهر سنندج شامگاه دوشنبه در جلسه رسمی شورای شهر سنندج که با محوریت تدوین برنامه استراتژیک شهر سنندج و با حضور اساتید صاحب‌نظر در این حوزه برگزار شد، گفت: قطعا این جلسه نخستین و آخریب باری نخواهد بود که در مورد توسعه و لزوم تدوین برنامه‌ریزی و چشم‌انداز در آن صحبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حداقل در حوزه جهان سوم و بعد از جنگ جهانی شاهد ادبیات گسترده و کارهای زیادی در مورد توسعه و مباحثی از این دست بوده‌ایم.

سجادی افزود: مشکل اصلی ما در سنندج نبود برنامه نیست بلکه هدف ما به عنوان عضو شورا با وجود انواع اقسام مشکلات موجود رسیدن به توسعه است.

این عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه توسعه ناعادلانه امکانات، بودجه و بحران‌های مدیریتی شهری هر کدام می‌توانند از دلایل عدم توسعه‌یافتگی شهر سنندج باشند، اضافه کرد: نبود مدیریت یکپارچه و شاید هم نبود برنامه جامع از جمله دلایل عدم توسعه یافتگی شهر سنندج باشد.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر سنندج با وجود این مشکلات و غیره راه‌حل بخشی از این مشکلات را تدوین برنامه می‌دانند، افزود: باید با تدوین برنامه قابل اجرا به وضعیت مطلوب، یعنی توسعه شهر سنندج دست یابیم.

 سجادی اضافه کرد: مشکلات زیادی در سطح شهر سنندج به ویژه در شهرداری وجود دارد که به دلیل نداشتن برنامه ممکن است در طول زمان میلیادها تومان به شهرداری لطمه بزند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری جلسه تدوین برنامه استراتژیک شهر سنندج  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.