تخصص و تعهد دو اصل مهم درشایسته‌سالاری است

دادستان مرکز استان کردستان گفت: تخصص و تعهد دو اصل مهم در شایسته‌سالاری است و این دو مکمل یکدیگر هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اکبر جوهری دادستان سنندج شامگاه یکشنبه در یک نشست مشترک که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل استان، احزاب سیاسی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی کردستان با موضوع «نقش شایسته سالاری در توسعه استان» در سنندج برگزار شد، گفت: هر آنچه ما داریم به فرموده امام راحل به برکت همین محرم و صفر است.

دادستان مرکز استان کردستان تخصص و تعهد را دو اصل مهم در شایسته‌سالاری دانست و گفت: افرادی که تعهد دارند ولی از تخصص بی‌بهره هستند، مثل ماشینی می‌مانند که راننده آن گواهینامه ندارد.

وی با بیان اینکه ما حدود 40 سال درگیر جنگ هستیم، گفت: انقلاب ما انقلاب ساده‌ای نبود چراکه از بن و ریشه تغییر و دگرگونی ایجاد کرده است.

دادستان مرکز استان کردستان بیان کرد: اگر به برکت رهبری‌های داهیانه رهبر بی‌نظیر، دیدبان عالی و بصیر و مرزبانان سبزپوش ما نبود داعش به این صورت مهار نمی‌شد.

جوهری با اشاره به اینکه کرد هرجا باشد، ایرانی است،اظهار داشت: امروز سنی و شیعه در ایران اسلامی در کنار هم زندگی می‌کنند و فرقی با هم ندارند.

وی گفت: باید استاندار کردستان را تمام قد حمایت کنیم چون اگر این استاندار نتواند، کارنامه قوی از خود نشان دهد بهانه دست دولت‌ها می‌افتد.

دادستان استان کردستان بیان کرد: استان کردستان استان توسعه‌نیافته است و مسائل اقتصادی تنها یکی از بخش‌های این توسعه‌نیافتگی است.

جوهری با بیان اینکه در بحث توسعه نیروی انسانی با مشکل مواجه هستیم، گفت: باید در این استان مدیرپروری انجام شود و جانشین‌پروری در دستور و رأس امور قرار گیرد.

دادستان مرکز استان کردستان با بیان اینکه بینش و ادبیات باید بازنگری شود، گفت: یک مدیر اهل سنت توانمند هم باید در فلان استان مدیر شود تا رغبت از مدیران ما گرفته نشود.

انتهای پیام/ د م

باید درکردستان مدیرپروری انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.