قیمت گوشت، نان و تخم مرغ بیش ترین شاکیان را دارند

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیش ترین شکایت مردم را مربوط به قیمت گوشت و نان و مرغ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان داشت: مردم در استان خوزستان با تماس با شماره 124 شکایت‌های خود را به سازمان ارائه می‌کنند که در این زمینه بیش تر شکایات در خصوص گرانفروشی و بالا بودن قیمت گوشت، نان و تخم مرغ است.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار هستیم و به نوعی این مشکل حل شده است و قطعا شکایت‌ها در خصوص گرانی تخم مرغ کاهش می یابد.

جباری افزود: گشت‌های مشترکی در این زمینه به همراه سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات گرانفروشی و بالا بودن قیمت‌ها از سوی بازرسان سازمان صنعت انجام می‌گیرد و به شکایت‌های مردم در زمینه‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اذعان داشت: اولویت گشت‌هایی که انجام می‌گیرد با شکایت‌هایی است که مردم به سامانه 124 اطلاع می‌دهند و پس از بررسی، با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش تر گشت‌هایی که انجام می‌گیرد، با اولویت مواد غذایی به خصوص گوشت، تخم مرغ، نان و غیره است تا کمتر شاهد تخلفاتی از جمله گران فروشی و کم فروشی در بازار باشیم.

انتهای پیام/گ

شکایت مردم خوزستان از قیمت گوشت و مرغ و نان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.