برخورد با افزایش خود سرانه قیمت نان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به عدم افزایش قیمت نان در استان گفت: هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایان استان کرمانشاه تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ عباس سجادی‌راد معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به عدم افزایش قیمت نان تأکید می‌شود که قیمت نان همچنان همان قیمت مصوب سال 93 است گفت:هیچ تغییری در قیمت‌های مصوب سال 93 در حوزه آرد و نان اتفاق نیفتاده است و هیچگونه تصمیمی در بابت افزایش قیمت نان در دستور کار کارگروه نان استان وجود ندارد.

وی افزود :هرگونه افزایش خودسرانه آرد و نان توسط واحد‌های تولیدی و نانوایان تخلف محسوب می‌شود و در اجرای بازرسی‌های گروهی و گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی برخورد قانونی می‌شود.

سجادی راد گفت: نانوایان سهمیه‌بگیر یارانه‌ای چنانچه قصد تبدیل وضعیت از یارانه‌ای به آزادپز را داشته باشند باید ابتدا از طریق اتحادیه صنف نانوایان و با هماهنگی شرکت غله در خصوص تغییر نوع پروانه کسب به آزادپز و تغییر سهمیه آرد تحویلی از یارانه‌ای به آزادپز اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آن‌ها تخلف محسوب می‌شود و با برخورد تعزیراتی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ز

 

عدم افزایش قیمت نان در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.