پلمب باشگاه های ورزشی غیر مجاز

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از پلمب ۵۵ باشگاه ورزشی که به صورت غیرمجاز در استان فعالیت می کردند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  وحید خسروی دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت :تعداد ۱۶ باشگاه تا کنون نسبت به اصلاح و دریافت مجوزهای قانونی اقدام کرده اند و در این راستا امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را با آن ها به عمل آورده است.

وی افزود: همچنین در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۲۵۱ بازرسی اولیه، ۵۶ بازرسی ثانویه و ۴۰ بازرسی ادواری توسط ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی انجام شده است.

خسروی  بیان  کرد : هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ وظیفه نظارت بر سلامت اماکن و باشگاه های ورزشی در خصوص عضویت ورزشکاران سازمان یافته -دارا بودن کارت خدمات درمان و جلوگیری از ترویج پدیده دوپینگ- را بر عهده دارد.

وی  بیان کرد: این نظارت و بازرسی با تاکید بر ضرورت مبارزه با پدیده شوم و مذموم دوپینگ، برخورد با متخلفین عرضه کالاهای قاچاق و غیرمجاز در حوزه سلامت، دارا بودن کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی کلیه ورزشکاران و مربیان و مجوز فعالیت انجام شد شد و با متخلفین پس از ارائه تذکر سریعاً برخورد و با نظر مقام قضایی نسبت به پلمب باشگاههای متخلف اقدام شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

مبارزه با دوپینگ  در باشگاه های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.