برگزاری مسابقه جهاد، ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثار

مسابقه جهاد، ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثار در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار برگزار می شود.

برگزاری مسابقه جهاد ، ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثاربه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصیرزاده  مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ثبت جلوه های ایثار، ثبت وقایعی که در جامعه و محیط اطراف به نوعی با یکی از جلوه های ایثار مرتبط است که ثبت خاطرات ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم و ثبت خاطرات خانواده و اطرافیان از زندگی روزمره ایثارگران ازجمله موضوعاتی است که باید تا تاریخ یکم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه دائمی سازمان مرکزی اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسابقه سراسری «جهاد، ایثار و شهادت» تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس esar.shahed@hotmail.com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دوره اول این مسابقات در سال 94 در واحد کرمانشاه برگزار شد و دوره دوم نیز تا پایان سال در یکی دیگر از استان های کشور خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقه مطابق آیین نامه بهترین ها انتخاب شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

راه اندازی کانون های علمی و فرهنگی در واحدهای دانشگاهی

نصیرزاده با بیان اینکه درخواست راه اندازی کانون های علمی و فرهنگی در واحدهای دانشگاهی در سطوح دانشجویی، اساتید و کارکنان از برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است، عنوان کرد: آمادگی لازم برای راه اندازی این کانون ها وجود دارد و هدف از آن، اجتماع جامعه دانشگاهی شاهد و ایثارگر در قالب یک کانون فرهنگی و علمی است. در این کانون ها مسابقات فرهنگی و علمی برگزار شده و محل رجوع دانشجویان برای فعالیت های مختلف ایثار، شهادت و ترویج فرهنگ آنهاست.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انجام برنامه ها، شکل گیری، فعالیت و رصد این کانون ها توسط دفاتر ایثارگران در واحدهای دانشگاهی انجام می شود،یاد آور شد: کانون اساتید و کارکنان نیز با هدف ارائه کارهای علمی و فرهنگی، نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کنند تا اساتید و کارکنان بتوانند یکدل و در کنار یکدیگر فعالیت های خود را برای خدمت به جامعه دانشگاهی انجام دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار