توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۹۷ درصد داوطلبان ارشد کارنامه خود را مشاهده کردند/ اعلام آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: بیش از ۹۷ درصد از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد پرینت کارنامه خود را دریافت کرده اند.

۹۷ درصد داوطلبان ارشد کارنامه خود را مشاهده کردند/ اعلام آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم شده است و از دوشنبه ۱۵ خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. 
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرم انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از عصر ۲۱ خرداد در سایت سنجش فعال شده و داوطلبان تا ۲۵ خرداد فرصت انتخاب رشته حداقل ۱۰۰ کدرشته را دارند. 
 
وی گفت: از تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۶۸۵ هزار و ۳۹۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کارنامه خود را پرینت گرفته اند که تا ساعت ۸ صبح امروزسه شنبه ۲۳ خرداد از تعداد ۷۰۷ هزار و ۱۰۸ داوطلب مجاز، تعداد ۳۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب انتخاب رشته کردند. 
 
توکلی افزود: از تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۸۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تعداد ۹۳ هزار و ۶۱ داوطلب تا ساعت ۸ صبح امروز داوطلبان مجاز، انتخاب رشته کرده اند. 
وی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد به اطلاع آنها خواهد رسید در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کرده و به ترتیب اولویت علاقه آن‌ها را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کنند. 
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در ۱۳۲ کدرشته امتحانی در ۶ گروه آزمایشی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی برگزار شد.
 
وی در خصوص وضعیت متقاضیانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند، یادآور شد: این دسته از داوطلبان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد به اطلاع آنها خواهد رسید، در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار