برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی هوم در بناب

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی هوم برای ششمین سال متوالی در بناب برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حبیب صدقی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بناب با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی هوم برای ششمین سال متوالی در شهرستان بناب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بناب، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره، گفت: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در راستای نمایش آثار هنرمندان و از جمله ایجاد فضای گرم هنری بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به زمینه‌های فعالیت این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های نقاشی (مدادرنگی، آب رنگ، رنگ و روغن)، تصویربرداری، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی خط، مینیاتور، قلم زنی، حکاکی روی مس، سرامیک، معلق، منبط، نقاشی نگارگری و چندین شاخه دیگر برگزار خواهد شد.

صدقی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره گفت: موضوعات جشنواره آزاد بوده و هنرمندان باید آثار خود را با مضامین انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب، نماز و نیایش، ایثار و شهادت و ایام فاطمیه طراحی و ارائه دهند.

وی افزود: در این جشنواره آثاری که خلاقانه و با ابتکار ویژه کار شده باشند در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی هوم، خاطرنشان کرد: قسمت هنرهای تجسمی جشنواره در دو بخش نقاشی حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مهلت تحویل آثار به این جشنواره تا چهارم بهمن ماه 96 بوده و زمان برگزاری نیز از 21 بهمن الی 3 اسفند ادامه خواهد داشت و نهایتاً در روز خاتمه نفرات بر‌تر این جشنواره معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان بناب میزبان برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و صنایع دستی هوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار