ضرورت شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزایی شهرستان‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزایی و سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزایی و سرمایه گذاری شهرستان‌های ۹ گانه استان به منظور اجرای طرح توجیهی اقتصادی بر اساس افق و چشم انداز ۲۰ ساله، ضرورت دارد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری به عنوان مجموعه‌ای متخصص و کارآمد می‌تواند در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف وارد عمل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات این سازمان از طریق رسانه‌های گروهی اضافه کرد: مهندسان نباید تنها به ساخت و ساز اکتفا کنند، بلکه باید نقشه راه مشخص علمی، کارشناسی و اصولی برای توسعه شاخص‌های مختلف را به مردم و مسئولان ارائه دهند.

عباسی اضافه کرد: استفاده از نیرو‌های متخصص و توانمند از راه‌های سرعت بخشی به روند اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به طراحی و اجرای ورودی و خروجی مرکز استان اقدام کند اضافه کرد: نظام مهندسی ساختمان با توجه به تخصص و توان علمی و اقتصادی، طراحی و اجرای ورودی شهر‌ها به ویژه مراکز شهرستان‌های ۹ گانه استان را بر عهده گیرد.

اردشیر بنایی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: این سازمان به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان هیچگونه محدودیتی ندارد.

وی افزود: خدمات این سازمان در ۲۰ سال گذشته باعث ارتقای کمی و کیفی در روند ساختمان سازی و رعایت اصول فنی و مهندسی شده است.

بنایی اضافه کرد: نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری به منظور سرمایه گذاری، مشارکت و اجرای طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش‌های مختلف آمادگی کامل دارد.

وی یادآور شد: بهره گیری و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص، یکی از مهمترین خواسته‌های جامعه مهندسی چهارمحال و بختیاری از مدیریت ارشد استان می‌باشد.

انتهای پیام/خ

استفاده از نیرو‌های متخصص و توانمند در طرح‌های توسعه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار